Contact Info / Websites

fmafan1's News

Greatest motion picture of all time.

2009-02-26 18:20:14 by fmafan1
Updated

Tenacious D in the Pick of Destiny.

Search your feelings...you know it to be true...

plus, this poster says so.

Greatest motion picture of all time.


Behold! Angreh Faic!

2008-06-03 19:39:30 by fmafan1

lol, enjoy.

Behold! Angreh Faic!


Here we are again......

2008-05-05 01:34:50 by fmafan1
Updated

....ehhhh i got nothing.

.
/* */


How do i spell quality? C O N D O M

2008-04-29 01:10:07 by fmafan1
Updated

.
/* */
wow....just.....wow....

p.s. new flash, go watch.


Screw It: TIME FOR A LIST

2008-01-22 22:15:42 by fmafan1
Updated

Ok, so i see a ton of peeps makin these little listy type deals so i said, screw it, imma make one too....

InnerChild548- Crazy bad ass, but still very fun. My first newgrounds buddy. :D

Alcohol1- Silly silly drunken man. i loff him. ^^

MetalDart- Awesome and talented, his flashes make my heart happy. <3

lunardragon86- Rambunctious (haha fun word) and a big fan of Naruto.

Dragonzjewel- A poor newgrounder who's name is constantly mispelled. Sad for her....

generalchampion- What can I say? He is the champion, my friends. An he'll keep on fighting 'till the end....

Hargart- My younger brother, who I feel obligated to include in this sad, sad little list....

Smidly -his user page is full of WoW stuff, and his name makes meh smile. ^^

Dragonzjewel- Apparently there ARE 2 of them o.O

Karnagezombie-He's 13, and apparently has a girlfriend...hmmm....now that's just strange. :P

hmmm....lol, my list is very short....pm me if u wanna be on it <(^.^<)

p.s. whales on stilts.......we are fucked >.<

Screw It: TIME FOR A LIST


New Flash *gasp*

2008-01-09 01:52:58 by fmafan1

lol, go! vote! review! but most importantly, enjoy!

http://www.newgrounds.com/portal/view/
419244

p.s. uber fat dog

New Flash  *gasp*


THE END!!!!!

2008-01-01 13:58:02 by fmafan1

BEHOLD!!!!!!


Huzzah!

2007-12-22 23:54:33 by fmafan1

Police Captain! yay!


Condoms...

2007-12-19 01:28:22 by fmafan1

...remember kiddies, BEWARE AIDS!!!!!!

Condoms...


WANTED!

2007-12-01 01:00:55 by fmafan1
Updated

lol, check it out!

WANTED!